maja-akademija-dosezkov

dr. Maja Kerneža

Ustanoviteljica, direktorica in izvajalka programov zavoda Akademija dosežkov. Učiteljica po poklicu in duši, vedno polna novih idej in energije.

Svojo poklicno pot sem začela na osnovni šoli, kjer sem aktivno učila v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v okviru nadomeščanj in varstva vozačev pa sem delala z učenci vseh starosti.

 

Pomembne prelomnice, dogodki in izkušnje:
  • December 2016: promocija v doktorico znanosti s področja edukacijskih znanosti.
  • Študijsko leto 2016/2017: izvajanje vaj pri predmetu Didaktika slovenskega jezika in književnosti II – 4. letnik na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru.
  • Oktober 2016: prva izvolitev v naziv asistenka za predmetno področje ”specialna didaktika”.
  • September 2016: uspešno opravljen zagovor doktorske disertacije Strip kot literarnodidaktična metoda dela za premostitev razlik med spoloma v bralni pismenosti na razredni stopnji šolanja.
  • Januar 2015: ustanovitev zavoda Akademija dosežkov.
  • Avgust 2013: dobila sem naziv, ki ga najbolj cenim in spoštujem: mama.
  • December 2011: opravljen strokovni izpit za področje vzgoje in izobraževanja.
  • Februar 2011-julij 2013: učiteljica razrednega pouka v 1., 2., 3. in 5. razredu.
  • September 2010: z uspešnim zagovorom diplomske naloge z naslovom Odnos študentov razrednega pouka do knjig o Harryju Potterju sem zaključila študij na Pedagoški fakulteti v Mariboru, smer razredni pouk.
  • Okober 2008-junij 2009: vodenje matematičnega krožka na osnovni šoli v Mariboru, v okviru katrega sva s sošolko samostojno vodili in izvajali ure matematičnega krožka ter prostovoljna učna pomoč učenki pri matematiki na osnovni šoli v Mariboru, v okviru katere sem samostojno izvajala učno pomoč pri matematiki učenki z motnjo na posameznih področjih učenja.
  • Oktober 2006: začetek študija na Pedagoški fakulteti v Mariboru, smer razredni pouk.
  • September 2005-februar 2011: opravljanje del v Turistični agenciji in računovodstvu AŽ.

 

Bibliografija:
  • Kerneža, M. in Košir, K. (2016). Comics as a literary-didactic method and their use for reducing gender differences in reading literacy at the primary level of education. CEPS journal, 6(2), 125-149.
  • Kerneža, M. in Kordigel Aberšek, M. (2014). Strip – metoda, ki fantom omogoča uspešnejšo interpretacijo mladinskega literarnega besedila. Revija za elementarno izobraževanje, 7(2), 129-145.
Kdo pravzaprav sem?

Sem Zalina mimi (mami ;)), ljubiteljica živali, ko le najdem nekaj prostih uric, sem tudi gorska kolesarka (downhill), fotografinja, rada potujem (moj raj je Madeira), moj dan ni pravi, če ni pospremljen z dobro glasbo, če se zaključi še z dobrim filmom, pa še toliko bolje. 🙂

Več o meni lahko preberete TUKAJ.